Kuntosalin varauskalenteri

Kuntosalille pääsee nyt vain varauskalenterin kautta.

Aluehallintovirasto vahvisti, että kuntosalit voidaan pitää auki, mikäli ohjeita noudatetaan. Tervetuloa siis treenaamaan ja viihtymään kanssamme!

19.3.2021 klo 01:00 otamme käyttöön varauskalenterin kuntosalille. Näin varmistamme, että asiakasmäärä pysyy sallituissa rajoissa ja kaikilla on turvallista edelleen treenata.

Täältä pääset varauskalenteriin. Valitse kalenterin palveluista Kuntosali Käyttäjätunnuksena toimii jäsensopimuksessa oleva sähköpostiosoitteesi.

Näin kirjaudut ensimmäistä kertaa järjestelmään:

Klikkaa haluamaasi ajankohtaa ja edelleen "Varaa".

Klikkaa linkkiä "Unohditko salasanan?".

Syötä jäsensopimuksen mukainen sähköpostiosoitteesi ja klikkaa "Palauta".

Mikäli sähköpostiosoitteesi löytyi järjestelmästä, näet viestin toiminnon onnistumisesta.

Sähköpostiisi tulee hetken päästä uusi salasana, jolla pääset sisään varausjärjestelmään.

Mikäli et pääse sisään järjestelmään, lähetä lyhyt kuvaus ongelmasta osoitteeseen simo.pollanen@ole.fit ja selvitämme ongelman mahdollisimman pikaisesti. Älä yritä rekisteröityä/luoda uusia käyttäjätunnuksia, sillä ne eivät linkity oikein asiakastiliisi eikä niillä siten ole oikeuksia tuntivarauksiin.

Huomioitavaa:

Kuntosalin Treenivuoro on 1h 30min pituinen. Pidäthän aikataulusta kiinni.

Kulkukortti ei toimi ilman varausta. Ovi aukeaa varauksen alkaessa ja kortti toimii oveen vielä 15min varauksen alun jälkeen.

Kuntosalin käyttö max 10 asiakasta. Tämä on huomioitu varauksien määrässä.

Kuntosalivuoroja voi varata itselleen 14 päiväksi eteenpäin.

Salille ei tule mennä ennen vuoron alkua tai edellisen henkilön poistumista. Älä myöskään päästä muita sisään avatessasi ovea.

Hygieniaohjeita ja turvavälejä on syytä noudattaa edelleen normaaliin tapaan.

Ryhmäliikunta

Ryhmäliikuntatunnit pyörivät entiseen tapaan etukäteisvarauksilla ja tunneille otetaan 9 treenaajaa + ohjaaja.

Kulku Ryhmäliikuntaan tapahtuu rakennuksen päädystä ( ryhmäliikunnan puoleisesta) sivu ovesta. Ryhmäliikuntaohjaajat laskevat ryhmäliikkujat sisälle keskukseen. Eteisessä on ulkovaatteille naulakot ulkovaatteita varten.

Huom . Pukuhuoneet siis eivät ole käytössä. Huomioithan tämän treenivaatetuksessa sekä vesipullo on hyvä täyttää jo ennakkoon.

Lisätietoja:

Fit Joutseno
Annukantie 4, Joutseno
joutseno@ole.fit
p. 0401793202 (kts. asiakaspalvelun aukioloajat)

Ota Yhteyttä:

Tietosuojaa koskeva seloste

Rekisterinpitäjä

Esimerkki Oy (Y-1231212-3)
Myöhemmin tässä selosteessa Yritys

Tietosuoja-asioista vastaava henkilö ja/tai yhteyshenkilö

Esko Esimerkki
esko@esimerkki.fi

Henkilörekisterin nimi

Esimerkki Oy asiakas- ja markkinointirekisteri

Kerättävät henkilötiedot

Keräämme asiakassuhteen hoitamiseksi tarpeellisia henkilötietoja, kuten asiakkaan nimi ja yhteystiedot sekä palvelun käyttäjätietoja. Keräämme henkilötiedot rekisteröidyltä itseltään sekä muista julkisista saatavilla olevista viranomaisen ylläpitämistä rekistereistä ja muista ulkoisista lähteistä, kuten kaupparekisteristä tai muusta vastaavasta julkisesta yritysrekisteristä. Lisäksi keräämme yhteydenottolomakkeiden täyttäneiden tiedot ja käytämme niitä edellä mainittuihin asiakassuhteen ylläpitämiseen liittyviin tarkoituksiin.

Henkilörekisterin käyttötarkoitus ja käsittelyperuste

Henkilötietoja käsitellään voimassa olevan lainsäädännön sallimissa rajoissa verkkopalvelun testaukseen, asiakassuhteen hoitamiseen sekä palveluista tiedottamiseen ja neuvontaan. Saatamme käyttää rekisteröidyn tietoja käyttäjätilastojen keräämiseen ja näiden analysointiin. Kerättyjä tietoja käytetään myös markkinointiviestintään. Henkilötietojen käsittely markkinointiviestintään perustuu henkilön antamaan suostumukseen yhteydenottolomakkeella. Suoramarkkinointi lopetetaan asiakkaan pyynnöstä. Henkilö voi milloin tahansa peruuttaa suostumuksensa ilmoittamalla siitä edellä mainitulle yhteyshenkilölle. Henkilötietojen käsittely voi olla tarpeen Yrityksen ja rekisteröidyn välisen asiakassuhteen oikeutettujen etujen toteuttamiseksi. Yrityksellä on oikeutettu etu käsitellä henkilötietoja markkinointi-, palvelu- ja asiakasanalyyseissa ja palvelun testauksessa. Markkinointitarkoituksiin saattaa liittyä myös profilointia. Rekisteröidyllä on tällöin oikeus vastustaa henkilötietojen käsittelyä.

Henkilötietojen käsittelijät

Henkilötietoihin on pääsy vain asiakassuhteen hallinnoinnista ja markkinoinnista vastaavilla henkilöillä.

Tietojen luovutus

Henkilötietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille, eikä siirretä Euroopan unionin tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle, ellei se ole palvelun teknisen toteuttamisen vuoksi tarpeellista. Mahdollisissa tietojen luovuttamisen ja siirtämisen tilanteissa noudatetaan tietosuojalainsäädännön vaatimaa tietosuojan tasoa ja muita tarvittavia turvatoimia.

Evästeet

Rekisterin suojaus

Suojaamme henkilötietoja asianmukaisin teknisin ja organisatorisin menetelmin. Tiedot kerätään tietokantoihin, jotka ovat palomuurein, salasanoin ja muin teknisin tietoturvakeinoin suojattuja. Tietokannat ja niiden varmuuskopiot sijaitsevat lukituissa ja vartioiduissa tiloissa ja tietoihin pääsevät käsiksi vain tietyt, ennalta nimetyt henkilöt.

Henkilötietojen säilytysaika ja hävittäminen

Henkilötietoja säilytetään niin kauan kuin niitä tarvitaan siihen tarkoitukseen, jota varten ne on kerätty ja käsitelty, tai sopimuksen täytäntöön panemiseen tai niin kauan kuin laki ja säännökset niin edellyttävät. Tämän jälkeen henkilötiedot tuhotaan asianmukaisesti.

Rekisteröidyn oikeudet

Rekisteröidyllä on seuraavat oikeudet:

1. Rekisteröity pääsee pyytäessä häntä koskeviin henkilötietoihin liikesalaisuuden ja sisäisten arvioiden sallimissa rajoissa. Tarkastuspyyntö tulee lähettää edellä mainitulle yhteyshenkilölle kirjallisesti ja allekirjoitettuna sekä henkilön on tunnistauduttava luotettavalla tavalla.
  2. Rekisteröity voi pyytää tietojen oikaisua, jos tiedot ovat puutteellisia tai virheellisiä.
  3. Rekisteröity voi pyytää tietojen poistamista, milloin niiden käsittelyyn ei ole tietosuojaa koskevassa lainsäädännössä tarkoitettua ja rekisteröidyn suostumuksesta riippumatonta syytä.
  4. Rekisteröidyllä on oikeus rajoittaa henkilötietojen käsittelyä, jos tietojen oikeellisuus tai lainmukaisuus näin edellyttää, tai vastustamisoikeuden mukaisesti rekisteröity pyytää rajoittamaan henkilötietojen käsittelyä vain tietojen säilyttämiseen.
  5. Rekisteröidyllä on oikeus vastustaa tietojen käsittelyä suoramarkkinointitarkoituksiin Yrityksen oikeutetun edun perusteella.
  6. Rekisteröity voi pyytää tietojen siirtämistä toiselle rekisterinpitäjälle, mikäli se on turvallista ja teknisesti mahdollista.
  7. Rekisteröidyn tulee lähettää oikeuksiaan koskevat pyynnöt kirjallisena tai sähköpostitse seuraavilla yhteystiedoilla:

Esimerkki Oy
Tarkastus-/muu henkilötietoihin kohdistuva pyyntö
esko@esimerkki.fi

Yritys vastaa pyyntöihin 1 kuukauden sisällä pyynnön esittämisestä, ellei ole erityisiä syitä pidentää vastaamisaikaa.